2016年6月25日 星期六

HKUE畢業生分享:HKUE冇呃人,仲有好多實習機會

分享1

想當年報讀HKUE個時,都有聽過下話HKUE呃人。但只係深層分析一下,就知道其HKUE其實係無呃人,原因係辨學都已經咁多年,而且佢同合辨機構都是澳洲有名的學院。試問又點可以辨學10年又同到澳洲有名的學院合作呢?!所以HKUE根本無呃人吧!而且我都讀左咁耐HKUE,講真我完全感覺唔到。在於我本人而言,HKUE不單只無呃人,而且仲比我想像中比左更多既機會比我!好似去澳洲的Study Tour咁,我差唔多所有同學都由HKUE包曬去澳洲既來回機票學費同住宿,參觀澳洲合辨機構校舍,可以一嚐留學滋味。另外,HKUE課程同老師會提供不少實習機會比學生, 令到HKUE畢業生一般都有相關工作經驗,對之後搵工真係有好大幫助!

分享2

我今年HKUE酒店課程既畢業,回想起當年揀HKUE課程個時 , 真係好怕自己跟不上。因為我本身係中文學校出身,eng程度不高。但報讀hkue課程時,知道該課程是用 eng上課時都好驚。但開始讀時先發現原來他們除了用eng, 同時都會用中文輔助。完全照顧到好似我呢類由中文學校來的學生,而且過左一排,仲發現左自己Eng都進步左唔少,咁始終Eng係好重要既。其實我覺得呢個安排好好,因為佢令我地更加明白理解課程。不會因為語文能力,而影響學業。此外,老師亦提供好多行業行情比我地參考,更會安排career talk, 方便學生搵工。

分享3

我今年HKUE酒店系畢業,我本人十分喜愛HKUE課程的教學模式,因為他們以中文為主,ENG為輔助的形式教授,令我更加明白課本知識,唔洗因為語文能力而誤學習進度!而且每個老師都好有教學經驗同好很耐心教導。而且畢業的學生都有機會去到不同的地方做實習,好似上年,有同學參加左由HKUE同香港航空個邊搞既Career Program,之後就入左去香港航空做野啦。

分享4

因為身體原因,我比我同年的同學同朋友都遲左兩年先考DSE,自己其實一直都好想追返個兩年返黎。就係因為咁,所以我考完DSE之後所揀的課程,都會考慮埋課程的修讀年期,甚至會係一個幾重要的因素。後來從朋友口中得知HKUE的課程,課程標榜可於3.5年完成大學學士學位。即係完成左高級文憑課程之後,就可以直接銜接大學完成Degree,由頭到尾都係香港讀曬,可以幫助我追返D時間同時可以有大學學位。今年我都大學畢業了!所以如果大家同我一樣,又或者重讀過,想追返時間返黎, HKUE都係一個好好的選擇!